Produkter

Vi lever i en verden i rask endring. For kun få år siden var som regel det viktigste for en bedrift å være oppdatert og konkurransedyktig på de tjenester eller varer man solgte sammenliknet med konkurrentene i nærområdet. Med det på plass opparbeidet man raskt et godt rykte og jungeltelegrafen hjalp til med å skaffe nye kunder og holde på de gamle. De fleste små og mellomstore bedrifter konkurrerte hovedsakelig i sine nærområder, og selv om konkurransen også den gang var stor, var markedet allikevel lokalt og oversiktlig.

Gjennom de senere årene har dette bildet blitt kraftig endret. Nesten alle tilbydere av varer og tjenester møter nå konkurranse i en helt annen målestokk og perspektiv enn tidligere. Nær sagt alt av varer og tjenester kan kjøpes over internet og verden har aldri fremstått mindre enn i dag. Det kreves derfor helt andre virkemidler enn tidligere for å hevde seg i konkurransen.

Service har alltid vært et stikkord hos aktørene på vinnerlisten. Og service vil alltid være en forutsetning for å vinne kampen om kundene. Men for å overbevise kundene om at nettopp din bedrift tilbyr en totalpakke som er bedre enn konkurrenter lokalt, nasjonalt og globalt, må kundene få vite om deg og få en grunn til å oppsøke deg.

Det er nettopp her slaget vil stå fremover: Kundene må komme inn i butikken. Dette vil riktig markedsføring bidra til.
Markedsføring som gir effekt

Markedsføring i alle kanaler

Det stilles stadig strengere krav til å følge med utviklingen for å nå frem i dagens informasjonsflom. En hjemmeside er i dag en svært viktig del av bedriftens profil, og for å være synlig under søk og oppnå gode besøkstall på hjemmesiden, er det viktigere enn noen gang at siden er oppdatert. En god markedsføring starter med hjemmesiden, det er viktig at den gir maksimal uttelling.
Les mer om Hjemmesider her